Science X - Sporenonderzoek 8 +
Science X - Sporenonderzoek 8 + Science X - Sporenonderzoek 8 + Science X - Sporenonderzoek 8 + Science X - Sporenonderzoek 8 + Science X - Sporenonderzoek 8 +

Science X - Sporenonderzoek 8 +

Categorie:        Hobby
  Geslacht:           Jongens en meisjes
  Leeftijd:              Vanaf 8 jaar
  Leergebied:       Wetenschap en techniek

Raadselachtige sporen, misdadige mysteries, scherpe kruisverhoren - dit vraagt om het betere speurwerk! Identificeer de dader aan de hand van vinger- of voetafdrukken, stel het precieze tijdstip van de misdaad vast en bewaar zorgvuldig bewijsstukken zoals een ervaren rechercheur. Met deze 12 experimenten word je een echte sporendeskundige.
Aan de slag – tijd voor een grondig onderzoek naar verdachte sporen! En bewijs de schuld van de dader!

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX midi: Sporenonderzoek.

1 vergrootglas, 1 kunststof flesje, 1 meetlint, 1 pincet, 1 pipet, 1 veiligheidsbril, gips, 5 plaats delict-zakjes, filterpapier, 1 trechter, boetseerklei, 1 insectenkaart, 1 zoekplaatje, 1 reageerbuis met deksel, 1 regeerbuishouder, 1 herkenningsbatch, 5 vingerafdrukkaarten, 10 plaats-delict kaartjes, 1 handleiding