Science X - Elektrotechniek 10 +
Science X - Elektrotechniek 10 + Science X - Elektrotechniek 10 + Science X - Elektrotechniek 10 + Science X - Elektrotechniek 10 + Science X - Elektrotechniek 10 + Science X - Elektrotechniek 10 +

Science X - Elektrotechniek 10 +

Leergebied:    Natuur en milieu
Op voorraad:    1 á 2 werkdagen

Je wilt je lievelingsmuziek horen, maar je hebt geen luidspreker? Dan bouw je er toch zelf eentje! Breng licht in de duisternis met je
zelfgebouwde zaklamp en beveilig je waardevolle spullen met je zelfgebouwde alarminstallatie. Stap in de wereld van de
Elektrotechniek, na 8 fascinerende proeven ben je een ware expert. Aan de slag en ontdek met experimenten de wereld!

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX maxi: Elektrotechniek. ScienceX® van Ravensburger biedt spannende en educatieve experimenten vanaf 8 jaar.
13 weerstand, 1 IC TBA 820, 4 stransistoren, 1 witte LED, 4 groene LEDs, 2 keramische condensors, 6 elektrolyt condensators, 1 luidspreker, 1 batterijklem, 5m zwarte kabel, 5 m rode kabel, 1 contactstekker, 1 striptang, 30 splitpennen, 25 veertjes, 1 grondplaat zaklantaarn, 1 grondplaat boekleeslamp, 1 grondplaat contactalarm apparatuur,1 grondplaat luidsprekerbox, 1 grondplaat morseapparatuur, 9 regelknop, handleiding