Science X - Magnetisme 8 +
Science X - Magnetisme 8 + Science X - Magnetisme 8 + Science X - Magnetisme 8 + Science X - Magnetisme 8 + Science X - Magnetisme 8 +

Science X - Magnetisme 8 +

Vakgebied:       Natuur en milieu
Op voorraad

Zou je meer over het magnetisme willen weten? Welkom in de onzichtbare wereld van de magnetische krachten. 6 spannende proeven laten je versteld staan. Aan de slag! En ontdek met experimenten de wereld!

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX mini: Magnetisme.

Inhoud: 2 ringmagneten, 1 witte draad, 1 kompas, 1 staafmagneet, 1 metalen ring, 1 kaart van het zonnenstelsel, 1 Fizz kaart, handleiding