Science X-3D Optiek 8 +
Science X-3D Optiek 8 + Science X-3D Optiek 8 + Science X-3D Optiek 8 + Science X-3D Optiek 8 + Science X-3D Optiek 8 +

Science X-3D Optiek 8 +

Categorie:      Educatief
  Vakgebied:      Wetenschap / techniek
Op voorraad

Ontdek de geheimen van de derde dimensie en leer hoe 3D-optiek nu eigenlijk werkt. 6 fascinerende experimenten laten zien waarom je een 3D-bril nodig hebt en hoe twee beelden één worden. Aan de slag! Ontdek de wereld met experimenten!

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX mini: 3D optiek.

3D-bril, 2 loeplenzen, stereobril-vieuwer, draad, 4 paar stereo-halfbeelden, zijdepapier wit, 3D-tekenpapier, geometrisch 3D-beeld, 3D-beelden, kunststof bal, handleiding