Science X - Geheime codes 8 +
Science X - Geheime codes 8 + Science X - Geheime codes 8 + Science X - Geheime codes 8 + Science X - Geheime codes 8 +

Science X - Geheime codes 8 +

Categorie:       Ontdekken
  Leeftijd:              Vanaf 8 jaar
  Leergebied:      Wetenschap en techniek

Hoe codeer je een geheime boodschap aan je vrienden? En hoe kun je de mysterieuze geheimschriften ontcijferen? Met de 6 spannende experimenten word je een echte code-expert.

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX mini: Geheime codes.
1 knoppen houder, draad, 2 papierklemmen, 2 decodeer-schijven, 1 waskrijtje, 1 vel papier DIN A6, 2 sjablonen om te coderen, 1 potlood, 1 spiegel, 2 blauwe staafjes, handleiding