Science X - De geheimen van Egypte 8 +
Science X - De geheimen van Egypte 8 + Science X - De geheimen van Egypte 8 + Science X - De geheimen van Egypte 8 + Science X - De geheimen van Egypte 8 +

Science X - De geheimen van Egypte 8 +

Categorie:       Ontdekken
  Geslacht:          Jongens en meisjes
  Leeftijd:             Vanaf 8 jaar
  Leergebied:     Geschiedenis
Op voorraad:     1 á 2 werkdagen

Ontsluier het raadsel van de mummies, leer met hiërogliefen schrijven, meet je kamer op zoals een Egyptische bouwmeester dat zou doen en leid zelf een opgraving! Negen spannende proeven nemen je mee op een reis door de geheimzinnige wereld van de farao´s.

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX midi: De geheimen van Egypte.

metalen ring, draad, piramide gietvorm, toetanchamon gietvorm, verbandgaas, gips, penseel, 4 verfpotjes (rood, blauw, goud, zwart), uitsteekvorm, uienzaden, opgravingsblok, handleiding