De auto van de toekomst 8 +
De auto van de toekomst 8 + De auto van de toekomst 8 + De auto van de toekomst 8 + De auto van de toekomst 8 +

De auto van de toekomst 8 +

Categorie:      Ontdekken
  Geslacht:          Jongens en meisjes
  Leeftijd:             Vanaf 8 jaar
  Leergebied:     Wetenschap / techniek
Op voorraad:    1 á 2 werkdagen

Wat tanken de auto’s van de toekomst? En kun je door te remmen energie opwekken? Maak zelf een elektrische auto met een zonne-energie oplaadstation en een super condensator. Onderzoek de aandrijfenergie van morgen. Aan de slag en ontdek aan de hand van eenvoudige experimenten, de wereld van de elektrische auto’s!

Met de spannende experimenten uit de serie ScienceX® van Ravensburger gaat voor de jonge onderzoeker een wereld open. Fascinerende fenomenen worden onder de loep genomen en met behulp van de kennis uit de natuurwetenschap op een aantrekkelijke manier duidelijk gemaakt met ScienceX maxi: De auto van de toekomst. ScienceX® van Ravensburger biedt spannende en educatieve experimenten vanaf 8 jaar.

Inhoud: •Batterijhouder •Motor met drijfwiel • Schakelaar • Lichtdiode (LED) • Diode • Zonnecel • Zonne-energie oplaadstation • Super condensator • Geïsoleerd blank draad (1m) • 2 geïsoleerde draden (15cm) • Magneet • Behuizing voor elektromotor • Spoelwikkelaar • Grote kroonsteen • Kleine kroonsteen • Chassis van kunststof • Carrosserie van kunststof • 4 wielen • 6 schroeven • Schroevendraaier • Vooras • Aandrijfas • Tandwiel • Sticker voor de auto • Handleiding Wat je verder nog nodig hebt: AA batterij, 2 paperclips, knutsellijm of dubbelzijdig plakband